سامانه ثبت شکایات حوزه ICT

      راهنمای ثبت شکایت از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات:

  • در صورت شکایت از این نوع خدمات پس از انتخاب نوع خدمت (ارتباطی یا فناوری اطلاعات)، استان، شهر و نوع شکایت و اپراتور را مشخص نمایید.

  •  چنانچه در سایت اپراتور شکایت کرده و کد پیگیری 17 رقمی دریافت کرده اید آن را وارد کرده و در صورتی که اپراتور شما این خدمات را ارائه نکرده است گزینه "اپراتور من سامانه شکایت ندارد" را انتخاب کنید.

  • در صفحه دوم مشخصات کامل خود و خلاصه ای از شکایت را همراه با موضوع شکایت وارد کنید.

  • شما می توانید جهت پیگیری شکایت، پس از کلیک بر روی "پیگیری شکایت" با وارد کردن کد پیگیری از آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت خود مطلع شوید. چنانچه شکایت شما توسط نهاد مربوطه، بررسی نهایی شده باشد، در قسمت "نتیجه بررسی" متنی با رنگ قرمز نتیجه نهایی رسیدگی به شکایت را به شما نشان می دهد.

  • در صورتی که پس از 20 روز از زمان ثبت شکایت، شکایت شما "نتیجه بررسی" نداشته باشد، شما می توانید با ارسال شکایت به "اداره بازرسی" نسبت به پیگیری شکایت خود اقدام فرمایید.


      راهنمای ثبت شکایت از  دکل ها و تشعشعات آنتن های تلفن همراه و وایمکس:
  • در صورت شکایت از وضعیت آنتن های تلفن همراه و وایمکس از نظر میزان تشعشعات و یا بررسی استحکام ساختمان، سازه، دکل، مهار و غیره در سراسر کشور و رفع هر گونه نگرانی مردمی در این خصوص، از بخش "نوع سرویس" گزینه "رادیویی" را انتخاب کنید و بر حسب نوع شکایت (تشعشعات یا تداخلات) اپراتور را مشخص کنید.

  • در صورت انتخاب شکایت از نوع تداخلات لازم است اطلاعات مربوط به صفحه دوم را به صورت کامل تکمیل نمایید.

  • در صورت انتخاب شکایت از نوع تشعشعات لازم است مشخصات کامل خود و خلاصه ای از شکایت را همراه با موضوع شکایت وارد کنید.

  • شما می توانید جهت پیگیری شکایت، پس از کلیک بر روی "پیگیری شکایت" با وارد کردن کد پیگیری از آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت خود مطلع شوید. چنانچه شکایت شما توسط نهاد مربوطه، بررسی نهایی شده باشد، در قسمت "نتیجه بررسی" متنی با رنگ قرمز نتیجه نهایی رسیدگی به شکایت را به شما نشان می دهد.

  • در صورتی که پس از 30 روز از زمان ثبت شکایت، شکایت شما "نتیجه بررسی" نداشته باشد، شما می توانید با ارسال شکایت به "اداره بازرسی" نسبت به پیگیری شکایت خود اقدام و موضوع را از طریق شماره تلفن تماس 88112902 تا حصول نتیجه پیگیری نمایید. 

    کلید سامانه شکایات