پرش به محتوای اصلی

اخبار

رسیدگی به تخلفات 11 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان مرکزی

رسیدگی به تخلفات 11 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان مرکزی
در جلسه کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات و اعمال مقررات دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، تخلفات 11 دفتر مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، لادن مهدوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و رئیس کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات دارندگان پروانه و اعمال مقررات دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی، بر اهمیت رسیدگی به موارد تخلف دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان و اعمال مقررات متناسب با نوع و سطح تخلف منطبق بر آیین نامه اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر تاکید کرد و افزود: با عنایت به اهمیت ارائه خدمات شایسته در دفاتر پیشخوان سطح استان و در راستای تکریم ارباب رجوع، در اولین جلسه کمیته نظارت بر ایفای تعهدات و اعمال مقررات سالجاری، تخلفات مرتبط با 11 دفتر پیشخوان دولت بررسی و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

مهدوی تصریح کرد: بازدید مستمر از وضعیت ارائه خدمات در دفاتر و همچنین نظارت بر تمدید به موقع پروانه ها از دیگر اقداماتی است که به منظور جلوگیری از بروز تخلف در دفاتر پیشخوان انجام می شود.

وی ادامه داد: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، کلیه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با مراجعه به سایت  www.195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵، درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

براساس این گزارش، کمیته استانی رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان مرکزی، با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نماینده سازمان تنظیم مقررات منطقه مرکزی و رئیس انجمن دفاتر پیشخوان دولت استان برگزار شد.

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۲۹
روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی |
تعداد بازدید : ۵۸

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید