پرش به محتوای اصلی

اخبار

سامانه های سنجش سرعت و کیفیت اینترنت

سامانه های سنجش سرعت و کیفیت اینترنت
سامانه های سنجش و تست سرعت و کیفیت خدمات اینترنت پرسرعت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اکنون برای کاربرد عموم در دسترس می باشد. کلیه کاربرانی که از خدمات شرکت های ارائه دهنده اینترنت در سطح استان استفاده می نمایند می توانند با مراجعه به سامانه های مذکور نسبت به اندازه گیری کیفیت و سرعت اینترنت خود اقدام کرده و در صورت هرگونه اعتراض مراتب را به این اداره کل گزارش نمایند.
 
در صورتی که شما از خدمات شرکت های مخابرات استان، شاتل، آسیاتک، پارس آنلاین، های وب، پیشگامان، عصر تله کام، صبانت، فن آوا، داتک تله کام، لایزر، مبین نت یا ایرانسل استفاده می کنید، می توانید با مراجعه به سامانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کیفیت و سرعت سرویس خود را آزمایش کنید.
سنجش سرعت سازمان تنظیم
در صورتی که سرویس دهنده شما جز شرکتهای فوق نمی باشد، سامانه مرکز توسعه ملی اینترنت آماده انجام تست های مربوطه در این زمینه می باشد (لازم به ذکر است که سرویس گیرندگان شرکتهای فوق نیز می توانند از خدمات این سامانه استفاده نمایند)
سنجش سرعت متما
پس از انجام تست های مربوطه و در صورت عدم رضایت از کیفیت سرویس خود می توانید از طریق تماس با شماره تلفن های 32222021-086 (اداره کل ارتباطات استان) و نیز 195 (سامانه ثبت شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) شکایت خود را در این زمینه جهت پیگیری مطرح نمایید.

 

همچنین شرکتهای خدمات دهنده اینترنت سطح استان نیز در صورت تمایل جهت راه اندازی سرور تست سرعت می توانند با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تماس بگیرند.
۱۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۴۷
تعداد بازدید : ۴,۲۰۹

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید